2014年12月25日星期四

Review Nike Free 5.0 Løbesko

Last Night Jeg gik til den lokale Nike Sporting Goods at afhente et par af Nike Free 5.0 2014. Jeg forsøgte oprindeligt på et par i str. 38, hvilket er hvad jeg havde i den tidligere version, og de følte en smule lang. Jeg bedt om at Prøv En 37, og jeg straks bemærket, at der var noget galt. Der er en Svejst overlay, der strækker sig kontinuerligt fra sålen på hver side op og på tværs af bunden af Lace Row. Overlays som denne er fantastisk til at give støtte til en øvre, men problemet er, at de Don 'Stretch. Der er ingen Give. Og når de strækker sig kontinuerligt over hele Upper af en sko de kan skabe et Point Of begrænsninger. Hvis din fod har en større omkreds end The Tunnel Oprettet Af Overlay, vil det grave i din mund Da det gør Stretch.
I størrelse 37, Dette Overlay var så stram at det faktisk var Grave Smerteligt Into My Foot. Jeg begyndte at få flashbacks til Min erfaring med forfoden Band On The Original New Balance MT10. Det er uheldigt, fordi forfoden Of The New 5,0 er rummelig, elastisk, og føler stor, og jeg tror Størrelse 37 var en bedre Fit. Jeg likvideret Taking the 38 hjem, og havde planer om Running I dem i dag, men da jeg forsøgte dem på denne morgen jeg kunne stadig Feel Distinct pres fra The Band selv i større størrelse. 
 
Min erfaring siger mig, at når du føler noget Tydeligt Off i en sko, det er nok ikke et godt match. Hvis jeg kørte i Them Jeg Wouldn'T kunne vende tilbage dem, så æ har besluttet, at de går tilbage til The Store Ubrugt (æ snup et par The Free Flyknit 4,0 'S når de kommer ud i stedet). Jeg havde en dårlig oplevelse med den samme fornemmelse i Old Nb MT10'S at det er bare ikke risikoen værd (Det er underligt, jeg har næsten et fantom Sensation i dette område Som jeg sidder her Iført En helt anden Shoe - lidt ligesom en Food aversion, der udvikler et tilfælde af salmonellaforgiftning). 
 
Mit gæt er, at mennesker med smalle fødder, eller dem, der har en forholdsvis lav volumen forfoden vil ikke have en problem, og Free 5.0 2014 vil fungere fint. Mine fødder er gennemsnitlig bredde (jeg kan passe Fin Into Mest Racing Flats, som synes at være Snæver), men kan være lidt større mængde end Gennemsnit (IE, Taller top til bund). Således omkredsen af min fod på dette område Overgår omkreds Tunnel Oprettet Af denne restriktive Overlay, og dermed er en no-Go For Me. Så min Rec ville være, at hvis du har en bred fod, eller en tyk Foot fra top til bund, kan disse sko ikke arbejde for dig Enten (og hvis du havde et problem med forfoden Band On The Nb MT10, holde sig væk Sure!). Smal eller lav lydstyrke, Du er sandsynligvis god til at gå. 


Hvad frustrerer mig ved dette er, at skoen ellers ser ud og føles fantastisk. Jeg elsker den nye sål og forfoden er rummelig og har en dejlig Elastisk føler for det. Hvad mere er, kan problemet være så let ordnes ved blot at tilføje et mellemrum på stretchmateriale Into The Overlay Strap (Måske ved foden af The Lace Row) for at tillade udvidelse til en større mængde Foot. Virker som noget, der skulle have været fanget og rettet i udviklingsprocessen. Jeg håber, at de Flyknit Upper On The New Free 4,0 vil klare sig bedre. We'Ll Se! 
 
Hvis du har en bred eller høj-Volume Foot And Du kan samtidig lade prøvet på The New Free 5.0, ville jeg være nysgerrig efter at høre, hvis Du kan samtidig lade havde en lignende oplevelse?


没有评论:

发表评论