2014年12月30日星期二

Performance Training Modeller

Mens min præference for løbesko forvrænger Mod Lightweight og Performance Training Modeller, jeg indse, at ikke alle er på Less is more Boat Når det kommer til sko. Derfor æ fortsat dække Traditionelle sko Skulle sko virksomheder sende My Way. Indrømmet min tid i dem vil være minimal, men æ stadig kunne give dig nogle Feature Write-Up og give dig en objektiv Input.
Med det sagt lad os starte med The Lunar Glide + 4. En af de mest populære modeller produceret af Nike, har Lunar Glide salgsargument altid været på det er blanding af stabilitet og letvægts polstring. Have oplevet Tidligere versioner før min switch til mindre opbygget sko, kan jeg sige, at 4 er den bedste udgave For The Glide endnu. Lettere, tættere på jorden og en bedre Øvre. The Olive Green And Yellow colorway går godt sammen Too. Men med hensyn til pasform og fornemmelsen, det er Decidedly forskellig fra Pegasus Og Vomero. The One Piece Lunarlon Ydersål har aldrig været den mest fleksible omkring. On The Lower Profileret Lunaracer, stivhed er ikke så meget en faktor, men på en tykkere Mellemsål Stack, vil det reducere den naturlige bevægelse af fødderne under Foot Transition. Ifølge The Runningwarehouse Website, The Lunarglide + 4 vejer 9,3 ounce For A Størrelse 9 og har en 11mm Drop. Næppe Stuff overgangsbestemmelser Shoes Men Imponerende Letvægts for en traditionel model. 
Andet end den vægt, den anden vigtige ændring er at The Upper. Væk er flere lag af syntetiske varer og hård plast af den tidligere version og i deres sted, et simpelt åndbart stof-lignende materiale, som jeg gerne Nike vil lægge på deres Racing Models. De runde snørebånd er gevind gennem stærke fibre, der løber ned siderne af Upper at ombryde omkring dine fødder. Det blødere og åndbar Og jeg er helt sikker Fans Of The Past Glide vil blive glad. En god gennemførelse.

没有评论:

发表评论